شناسهٔ خبر: 172195 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سه ماه نخست امسال؛

بیش از ۲۳ هزار کارت هوشمند برای رانندگان حمل‌ونقل مسافر در استان همدان صادر شد

مهندس آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: در سه ماهه نخست امسال، ۲۳ هزار و ۵۴۱ کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر استان صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ضمن اشاره به صدور ۲۳ هزار کارت هوشمند برای رانندگان حمل و نقل مسافر گفت: اطلاعات موجود در کارت هوشمند رانندگان در راستای ایجاد گردش کار برخط مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: همچنین در نیمه نخست امسال ۷۶۵ کارت هوشمند ناوگان باری صادر شده است.

آهکی تصریح کرد: به شکل مستمر نظارت بر عملکرد فعالیت رانندگان فعال ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر با انجام بازدیدهای دوره‌ای اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری استان همدان گفت: با توجه به تمهیدات انجام شده بستر اینترنتی تمدید کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر فراهم شده و رانندگان می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SMARTCARD.RMTO.IR نسبت به تمدید اعتبار کارت هوشمند اقدام کنند.

این مسئول افزود: امکان شناسایی کامل رانندگان، تمایز رانندگان فعال از رانندگان غیرفعال، ممانعت از صدور کارت‌های جعلی و ثبت تخلفات رانندگان از مزایای دیگر این کارت هوشمند است.